IdrottOnline

IdrottOnline för alla bouleföreningar i Sverige

IdrottOnline är ett it-hjälpmedel framtaget av Riksidrottsförbundet för svensk idrott. Det är kostnadsfritt och innehåller många funktioner. Allt från klubbens administration till kommunikation. IdrottOnline består för klubben av två delar. Den ena delen är en vanlig hemsida, för hantering av egna nyheter, aktivitetskalender mm. Det är valfritt för klubben att använda IdrottOnline som sin hemsida. - Verktyget för hemsidor stängs 221231.

Den andra delen är ett administrativt verktyg för klubben. Det centrala här är klubbens medlemsregister. Här administrerar varje klubb sina medlemmar. Det finns möjlighet att skapa egna grupper, ta ut egna rapporter och mycket mera. I IdrottOnline ansöker även klubben om pengar från Idrottslyftet samt ansöker om det statliga LOK-stödet.

Läs mer och få support här.